logo

by Media XPRIMM
Header
O campanie
in parteneriat cu Politia Rutiera

BONUS-MALUS

Afla daca vei plati mai putin sau mai mult la asigurarea ta RCA!

Afla totul despre sistemul BONUS-MALUS!

Click AICI pentru detalii!

Sfaturi utile pentru calatorii

INFORMATII UTILE

Verifica daca asigurarea ta RCA este valabila in

CEDAM


Verifica daca ai inspectia tehnica periodica valabila la

RAR

CAMPANIE SUSTINUTA DE:

      

TOP STIRI RCA

ALLIANZ-TIRIAC: Veniturile au crescut cu 7% in primul semestru. Cea mai mare dauna platita a fost de 4 milioane lei
ALLIANZ-TIRIAC Asigurari a raportat, in primele sase luni din 2018, venituri in valoare totala de peste 650 de milioane de lei, in crestere cu 7,1% comparativ cu perioada similara a anului trecut, in timp ce valoarea daunelor achitate a avansat cu 25%, a transmis compania.

Conform celui mai recent raport publicat de ASF, ALLIANZ-TIRIAC ramane, la jumatatea anului, liderul pietei de asigurari din Romania, in functie de primele brute subscrise.

La nivelul numarului de clienti persoane fizice si juridice, ALLIANZ-TIRIAC a inregistrat o dinamica pozitiva la nivel agregat, cresterea fiind de 12% fata de S1 2017.

Un volum al daunelor cu 25% mai mare

In prima jumatate a anului curent, valoarea daunelor achitate de catre ALLIANZ-TIRIAC clientilor sai si tertilor pagubiti a crescut cu peste 25% fata de primele 6 luni ale anului trecut pe segmentul asigurarilor generale, respectiv cu peste 17% pe segmentul asigurarilor de viata.

Peste 50 de mii de clienti au primit o despagubire in urma producerii unui risc acoperit prin politele ALLIANZ-TIRIAC in prima jumatate a anului curent.

In topul celor mai mari 3 daune achitate in primele 6 luni se regasesc despagubiri care insumeaza peste 8 milioane de lei astfel: aproape 4 milioane de lei au fost achitati in baza unei asigurari de raspundere civila auto - RCA, peste 2 milioane de lei in baza unei asigurari de cladiri, o valoare similara fiind achitata pentru un risc ce acoperea bunuri comerciale.

Pe segmentul asigurarilor generale, cele mai multe daune din perspectiva sumelor absolute au fost achitate pentru asigurarile RCA, cu aproape 28% mai mult fata de acelasi interval al anului trecut, urmate de asigurarile Casco si asigurarile de proprietati. O crestere semnificativa s-a inregistrat si pe segmentul de raspundere civila: plus 115% fata de sumele achitate in prima jumatate a anului trecut, se arata in comunicatul publicat de companie.

In 2018, daunele la proprietati au crescut cu 56%.

"Din cele aproape 2.000 de daune deschise in baza asigurarilor de cladiri si bunuri in lunile mai si iunie, cand s-au manifestat importante fenomene meteorologice, provocand pagube in toata tara, mai bine de 30% au avut drept cauze principale ploi torentiale, furtuni, inundatii, vijelii sau grindina. Dintre acestea, aproape 80% au fost daune provocate proprietatilor apartinand persoanelor fizice. In lunile iulie - august, dinamica daunelor cauzate de fenomenele meteo extreme s-a pastrat, peste 80% dintre cladirile afectate fiind locuinte, ale caror proprietari au deschis dosare de dauna. Frecventa tot mai mare cu care natura se manifesta violent reprezinta un argument in plus pentru care oamenii ar trebui sa ia in calcul asigurarea facultativa a locuintei si a bunurilor personale, dar si a afacerii pe care o conduc", a comentat Adrian MOANTA, Director Divizie Operatiuni Daune si Regrese ALLIANZ-TIRIAC.

La nivelul segmentului de asigurari de viata si sanatate, cele mai importante daune au fost achitate in baza asigurarilor de grup, cu aproape 36% mai mult ca anul trecut, fapt care certifica utilizarea cu o frecventa in crestere a acestui beneficiu de catre angajati in vederea asigurarii unei stari de sanatate optime.

In cazul daunelor de sanatate, daunele achitate prin ramburs au crescut cu peste 70%, comparativ cu anul trecut.

Cu peste 7% mai multe venituri si un mix mai bun de produse in portofoliu

In privinta volumului de venituri, ALLIANZ-TIRIAC a inregistrat in prima jumatate a anului 2018, la nivel agregat (asigurari generale si asigurari de viata & sanatate), venituri de peste 650 milioane de lei, cu 7,1% peste cele inregistrate la jumatatea anului trecut.

In ceea ce priveste activitatea de asigurari generale, subscrierile au atins, la jumatatea anului curent, o valoare totala de peste 600 milioane de lei, cu 7% peste valoarea inregistrata in 2017.

Asigurarile facultative au fost cele care au sustinut, si de aceasta data, dinamica pozitiva atat pe segmentul asigurarilor auto, cat si pe segmentul asigurarilor non-auto.

In ceea ce priveste activitatea de asigurari de viata, primele brute subscrise la sase luni au crescut cu peste 7% peste valoarea inregistrata in 2017. Asigurarile de viata cu componenta investitionala au fost cele care au sustinut dinamica pozitiva de pe acest segment.

Profitul operational consolidat din activitatea de asigurari a crescut urmare a unui mix mai bun de produse in portofoliul companiei. Decalajul dintre segmentul auto si segmentul non auto se micsoreaza, urmand trendurile comportamentale care se manifesta atat in piata locala, cat si la nivelul pietei Europei centrale si de est, unde asigurarile generale, asigurarile de proprietati, cele de viata si cele de sanatate sunt mai solicitate, se mai spune in document.

"De peste o suta de ani, ALLIANZ si-a consolidat afacerea prin incredere, iar increderea si respectarea promisiunilor raman constantele de baza ale relatiei pe care si ALLIANZ-TIRIAC o are cu fiecare dintre clientii si partenerii sai. Stim ca asigurarile pot aduce un plus de incredere si siguranta oamenilor, in momentele si pentru lucrurile care conteaza. Prin platile care s-au intors in bugetele clientilor nostri la jumatatea acestui an, ne reafirmam garantia respectarii promisiunilor facute. Mai mult, ne bucuram de noile parteneriate incheiate cu cei care au ales sa devina clientii ALLIANZ-TIRIAC in 2018 si carora le datoram, in mare masura, statutul de lider al pietei asigurarilor la jumatatea acestui an", a declarat Virgil SONCUTEAN, CEO ALLIANZ-TIRIAC.

"ALLIANZ-TIRIAC este o companie cu prezenta importanta in toate regiunile tarii. Aceasta ne aduce mai aproape de oameni. An de an, sute de angajati alearga la maraton pentru tinerii sportivi cu potential dar fara posibilitati materiale, ajuta copiii din orfelinate cu jucarii sau rechizite, doneaza sange sau isi petrec timp cu tinerii care au nevoie de repere, de exemple, de curaj. Intern, sunt organizate periodic targuri caritabile si actiuni de voluntariat in sprijinul celor aflati in dificultate. Dincolo de profesionalism, de contributia la performanta companiei si de preocuparea pentru clienti, in ALLIANZ-TIRIAC investim timp si energie pentru a aduce un zambet in plus in comunitatile din care facem parte", a afirmat Marilena BARLIGA, Director Divizie Market Management si Comunicare in cadrul asiguratorului.